مجتمع تولیدی هیرسا، تولید کننده انواع محصولات شوینده و بهداشتی مجتمع تولیدی هیرسا، تولید کننده انواع محصولات شوینده و بهداشتی .

مجتمع تولیدی هیرسا، تولید کننده انواع محصولات شوینده و بهداشتی

مایع دستشویی

مایع دستشویی صدفی هیرسا، با بسته بندی خاص و متفاوت، انقلاب جدیدی در بازار شوینده های دست ایجاد کرده است. عصاره رازیانه استفاده شده در این محصول، دارای خواص شگرفی بوده که حس نرمی و لطافت را در مصرف کننده ایجاد می کند. 

مایع دستشویی صدفی هیرسا حاوی عصاره رازیانه و گلیسیرین، برای شما که می خواهید دستانتان همواره پاک، لطیف و خوشبو باشد. 

تلفن واحد فروش: 03142362560 - 03142362561 - 09132321863

وبسایت: www.hirsa.co.ir 

اینستاگرام: hirsa.co.ir

آدرس: کیلومتر 65 جاده اصفهان - داران، منطقه صنعتی ورپشت

 مایع دستشویی صدفی هیرسا

بیشتر بدانید: 

اسرار طبیعت/گلیسیرین

گلیسیرین یا گلیسیرول مایع بی بو و شفافی است که در بیشتر چربی های طبیعی و گیاهی و حیوانی از جمله چربی هایی که در پوست شما هستند وجود دارد. گلیسیرین تجاری از محصولات طبیعی مانند روغن های گیاهی یا از طریق الکل پروپیلن ساخته شده است که در بسیاری از صابون ها ومحصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. جالب است که بدانید گلیسیرین خالص پوست شما را خشک می کند. اما در کرم های حاوی گلیسیرین، نوعی افزودنی اضافه می کنند تا آب و رطوبت از دست نرود و در نتیجه پوست، رطوبت خود را حفظ کند. اگر می خواهید از گلیسیرین خالص استفاده کنید بهتر است آن را رقیق کنید.

ادامه مطلب...برخی از خواص گلیسیرین...

 


برچسب: مایع دستشویی، مایع دستشویی صدفی، مایع دستشویی صدفی هیرسا حاوی عصاره رازیانه، گلیسیرین، جلوگیری از چین و چروک پوست، سازگار با پوست دست،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۶:۳۶ توسط:مرکز تحقیق و توسعه مجتمع تولیدی هیرسا موضوع: شوینده ها نظرات (0)